Blir aldrig som jag tänkt..

Heldag ute.. NOT..
Jag hade tänkt att vi skulle vara ute hela dagen efter att L sovit sin förmiddagslur och jag gett henne ett bad men så var det förstås lite annat jag var tvungen att fixa så vi var redo att gå typ halv 1 men så skulle ju såklart "hushållerskan" komma idag och vi vet aldrig när hon dyker upp (det är meningen kl 1pm). Så jag ringer henne men hon svarar inte, jag lämnade ett meddelande och jag tänkte att vi stannar väl till strax efter 1 då. 20 över 1 går vi till "parken" vid the clubhouse för det är nära så då kan vi gå till huset och låsa upp och sen gå tillbaka. När vi är påväg dit ringer hon förstås och säger att hon kommer om en halvtimma. Vi hann iaf sitta ett litet tag och äta lunch innan vi gick tillbaka till huset. L var trött förstås så jag la henne och sen kom "hushållerskan" halv 3.
Nu sitter vi i huset igen..

Anyway..
Ikväll blir det starbucks med New Orleans gänget.

Lite bilder från när jag tog L med till lekparken i fredags:




Kommentarer
Postat av: Nattis

Vad är det på marken? Inte sand va? Ser nästan ut som hö och min teori om att det är mycket cowboys verkar stämma.. ;) Du Evelinn, haha! Vet du vad jag kom och tänka på idag när jag kollade ut på snön? -"nemen, där är ju min vante". Minns du? HAHA! Sköt om dig, kram!

2010-11-23 @ 23:11:59
Postat av: Isabell

Va söt bild på henne och gungorna :)

2010-11-26 @ 21:39:49
Postat av: Mirando UF

Hej!



Vi är fyra tjejer som har skapat en hemsida där vi säljer Converse All Star för endast 399:- och det är fraktfritt fram till den 24e december! Gå gärna in och kolla om det är någon sko som faller dig i smaken!

http://mirando.se :)

2010-11-26 @ 22:38:10
URL: http://mirando.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0