Wiiie!

Vad glad man blir av att få lite kommentarer, spelar ingen roll om ni inte har nåt att skriva, känns bra att få lite respons ibland bara :)

Idag kom Grannie (farmor) och nu har ju W jullov så det blir en tuff vecka ;P Nejdå, det går nog bra :)
Köpte julklappar idag med Amanda också, så nu är det bara V (värdmamman) kvar. Hon är ju tyvärr skitsvår också så vi får se hur det blir med det..

Igår var vi och såg Burlesque, skitbra film!!! :)



Snart blir det Chicago ja, Aunt and Uncle!!! Wiiie :D

Imorgon blir det äventyr med min småländska tjej :) Vill skicka en hälsning till familjen hennes också då jag har hört att ni läser min blogg :) Hon tar bra hand om mig, blir alldeles ledsen i ögat när jag tänker på att hon åker hem snart.. :(

Kommentarer
Postat av: Thomas (Amandas pappa)

Jodå, eftersom Amanda inte alltid är lika snabb på att uppdatera sin blogg som du, så brukar vi läsa din! Och om du blir ledsen för att Amanda snart ska åka hem kan du väl vara lite glad för vår skull, som får tillbaka henne hem. Dessutom får du ju en Ångermanländska i utbyte! Ha det bra!

2010-12-19 @ 18:32:31
Postat av: evelina

och så kommer du ju hit, hem till mig :D !! <3

2010-12-20 @ 00:53:40
URL: http://evelinaistaterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0