Söndag 11:31am

Sitter just nu bredvid julgranen och lyssnar på min nyinköpta CD, Glee the christmas album :) Undviker att titta ut ;P Nästan så det känns som andra advent..
Gårdagen var en jättebra dag, Jag och Keira åkte och mötte Amanda vid kyrkan där det var luciafirande. Fick se luciatåg och efter blev det glögg, julmust och lussebulle. Sen drog vi till chili's och åt och sen åkte vi och tittade på en collagebasketmatch. The Cheerleaders var ju sjukt dåliga, besviken blev jag. Var ju inte alls som One Tree Hill ;)
Sen åkte vi till starbucks och blev sittandes där ett bra tag medan vi pratade om hur dåligt betygssystemet i Sverige är :P
Amanda åkte sen till sig och Keira och jag gick in en snabbis i en affär där de sålde skivor och filmer, där blev jag en Glee julskiva, Destiny's child julskiva och en Will Smith skiva rikare, sen följde hon med mig och vi åt innan vi åkte och hämtade Amanda och drog till bowlingen där vi skulle träffa tre andra tjejer.
SWEDEN top 2 säger jag bara!!! Amanda var kvällens stjärna :)
Sen när de andra tjejerna åkte på bio så stannade jag, Amanda och Keira kvar och spelade lite innan vi åkte till steak 'n shake för lite milkshake.
En riktigt bra dag!

Ikväll blir det nog bio.




Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahahaha, menar du allvar med Shake'n bake? Det heter ju Steak 'n shake! ;)

2010-12-06 @ 01:08:30
URL: http://commongull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0