Jullov

Då börjar jullovet, Granny är ju här så W umgås mycket med henne så för min del är det lugnt. L är snorig igen, undrar om det är mitt fel då jag tog med dom till en park i fredags och det blåste en hel del?

Anyways, igår drog jag och Amanda till Arlington för att kolla på en cowboys match (amerikansk fotboll). Eftersom sittbiljetterna är så dyra köpte vi party pass som mer är som ett inträde och så får man stå på vissa ställen och titta, gjorde absolut inget då det hela var en skithäftig upplevelse :) Stadion är världens största inomhusarena om jag förstod rätt och inne har dom världens största "tvskärm".
Sen bjöd jag Amanda på benihana som jag nog måste säga är min favoritrestaurang so far. :) Lyckad dag!!!
Har bilder men har inte lagt in dom på datorn än men dom kommer.

För er som inte vet så tar jag hand om 2 barn, W som är en kille på 7 år och L som är en liten tjej på snart 15 månader. Sen kommer det en bebispojk i slutet av februari. Sommaren kommer att bli såå rolig :P

Kommentarer
Postat av: Nina

Fräsigt! Den restaurangen får du ta med oss på när vi kommer :D

2010-12-21 @ 07:31:06
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: nina

btw, jag vill också ha kommentarer! ;)

2010-12-21 @ 07:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0