It's warm around me

Just nu är det över 25 grader varmt ute. Hallå!? Julafton är på fredag! :P Förra året hade de t.o.m. snö på jul, kan vi inte få lite i år med? :)

Ikväll ska vi ha lite filmmys tror jag, om det blir före eller efter lite hottubing vet jag inte ;)

Bakade lussebullar förut, utan saffran, de blev väl helt okej bara att de blir svarta i botten. Ugnen här har jag inte förstått mig på än.. Pepparkakorna blev också svarta under.. (Jag vet, flytta upp plåten, ska göra det nästa gång..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin rubrik där, undrar vart du fått den ifrån?! ;) idag tror jag det är ännu kallare här. Ska bli runt -30 har jag hört! Giiiih

Kram Nina

2010-12-22 @ 06:52:51
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: Inga-Lill

Här -27°, lite för kallt, men vitt och fint ute. Ha det bra.

2010-12-22 @ 07:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0