Glee räddar julen

Glee, the christmas album är min räddare denna svåra tid här i Texas ;)
Jag trodde ärligt inte att jag skulle sakna jultiden där hemma så här mycket, kommer ihåg att Isabell undrade hur jag skulle göra under julen och jag sa men det är väl klart att jag ska fira julen i USA. Hallå, det är en jul!? Fast då visste jag ju inte att jag skulle hamna i Texas där vintern inte riktigt existerar :P haha
Nej då, jag börjar vänja mig nu..



Anyway, igår följde jag med Kira på yoga och idag ska jag gå och joina gymmet!
Efter blev det starbucks där Amanda väntade och vi kollade på Kaspar i Nudådalen :)

Snart ska vi och kolla på W musicalshow men nu är det dags för lilla L och få sig ett bad för jag hör att hon har vaknat.

Kommentarer
Postat av: Nina

Schnygging!! Finns ingenting som går upp emot den svenska julen! Men det blir väl kul att En Gång i sitt liv få fira jul i Texas. Inte alla som får det ;)

2010-12-07 @ 18:50:45
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: Nina

Schnygging!! Finns ingenting som går upp emot den svenska julen! Men det blir väl kul att En Gång i sitt liv få fira jul i Texas. Inte alla som får det ;)

2010-12-07 @ 18:52:05
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är så kallt här Evelinn! Men vi måste skypa igen snart, for more details :) ha det bra!

2010-12-07 @ 21:57:49
Postat av: Isabell

Ja, jul utan snö känns inte riktigt som jul, men du klarar det en gång iaf :) (Det har ju inte varit snö här hemma varje år heller så) :P



Gilla muggen btw ;)

2010-12-08 @ 20:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0