Chicago, Chitown, The windy city!

Håller på att packa lite smått inför Chicago just nu, det blev inget igår då jag och B spelade tennis istället.
B kommenterade sitt spel hela tiden och jag tycker han är så rolig!
My guy was eating an icecone or something..
What is this, swordfighting?

Låter kanske inte så roligt men det var det :P

Anyways, just nu kan jag inte vänta tills jag får åka till CHICAGO! :D Ska bli så trevligt att träffa min aunt and uncle igen :)

Ikväll blir det mys med Amanda, been too long och kommer att bli too long tills vi ses igen efter ikväll :( (11 januari eller vad är det Amanda?) Sen åker hon hem till Sverige den 18e..

Men sen kommer mina älsklingar den 22e!!!


(Ser ni er, Nina & Sanna?;) )

Kommentarer
Postat av: Nina

Nice att åka och se något annat ställe! Och träffa släkten :)

Jag kan se oss så fint där uppe på garderoben :D

2010-12-28 @ 08:25:27
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: Kajsa

gUD VAD KUL MED cHICAGO!! hA EN TREVLIG RESA OCH gOD jUL I EFTERSKOTT! :)

2010-12-28 @ 16:04:32
Postat av: Kajsa

caps lock ftw!?

2010-12-28 @ 16:05:03
Postat av: Sanna

Ååh, va fin hörru! :D tss!

förresten, vad är det för kakor du äter? :O tror jag fick nått liknande av en utebytesstudent från USA här hemma förra veckan :)

btw, jag är otroligt dåligt på att kommentera, jag vet knappt hur man gör :S men ska försöka lite oftare! :) PUSS

2010-12-29 @ 22:26:52
Postat av: Anonym

Ååh, va fin hörru! :D tss!

förresten, vad är det för kakor du äter? :O tror jag fick nått liknande av en utebytesstudent från USA här hemma förra veckan :)

btw, jag är otroligt dåligt på att kommentera, jag vet knappt hur man gör :S men ska försöka lite oftare! :) PUSS

2010-12-29 @ 22:27:38
Postat av: Nattis

Halsa Chicago från mig :) Jag kan tänka mig att du kommer att få det underbart! Så himla kul att vara inne och se vad du skriver. Kram

2010-12-29 @ 23:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0