Billy Bob's last night

Igår åkte vi ju till Billy Bob's i Fort Worth, det var en helt okej kväll :)
Fruktansvärt trött dock pga av mina 5 timmars sömn natten innan..
Nu vet vi iaf vart alla söta killar gömmer sig :D Jag ska nu skaffa mig en cowboy!
Jävla Sverigekillar som är så löjligt fjantiga, det var så trevligt att se alla unga män dansa igår. Mer sånt vill vi ha!
Hatar killarna hemma, det gjorde jag innan jag åkte också men nu hatar jag er ännu mer :)








Ljudet är väldigt högt!

(Vad tycker ni om videoklipp förresten, är det roligt?)


Idag tog Amanda med mig till downtown Dallas, skriver om det imorgon.

Good night..

Kommentarer
Postat av: kajsa

svenska killar är inget att ha! har jag inte alltid sagt att vi ska gifta oss med någon från ett annat land? you go girl!! xo

2010-12-13 @ 12:48:44
Postat av: Nina

Fick du dig någon svängom då?? Och JAAAA, det är kul med videoklipp :)

2010-12-13 @ 18:11:08
URL: http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0