Bilder

Snart kommer grannarna över och imorgon är det julafton och jag måste ha ut W ur huset då det är julklappsinpackning som gäller. Min julafton kommer att se ut något såhär:
Frukost ute (IHOP?)
Megamind 3D
Parken
Lunch
Strikz (Spelhall)
Sen slutar jag kl 4.

Fick vara med på uppesittarkvällen hemma också, är ju inte samma sak genom skype men det var roligt ändå :)

Anyways..
Här kommer lite bilder:

Pepparkaksbakning (det här var ett tag sen)


Vi åkte till en park vid en sjö förra fredagen



Cowboys match i söndags




Nu ska jag gå ner och se om de behöver hjälp :)


Lite senare..
UPDATE:
Nu är det julafton därhemma, alltså den 24 december, alltså SOFIES FÖDELSEDAG!
Grattis på 20årsdagen Darling! Jag saknar dig en massa, behöver mig ett riktigt EvelinnochSofie skratt snart.
Hoppas du får en så bra födelsedag som du kan få <3

Evelinn&Sofie4ever

Kommentarer
Postat av: sara

nu har jag kommit hem också. Hann inte skriva till dig igår men hoppas du hade en riktigt bra jul :) vad underbart du har de i värmen. Här hemma är det mycket snö och väldigt kallt :) missyou. PK

2010-12-25 @ 11:14:14
Postat av: Sofie

åh va go du är! tack så mycket vännen! och det var så kul att du ringde :)<3 saknar dig också!! men känns så bra att du har det bra där du är. det finns inget som slår evelinnochsofie skratt! KOS

2010-12-26 @ 22:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0