MI!

Då var man i Michigan då.
Efter 13 timmar i bilen igår blev det stopp över natten i Springfield, IL. Imorse drog vi vidare och efter 7 timmar kom vi äntligen fram till Grand Haven, MI.

Jättefint "litet" ställe precis vid Lake Michigan. Påminner lite om Västkusten hemma, fast coolare. Naturen påminner om Sverige och vädret är ju kallare så det påminner absolut om SWE! :)
Jag trot jag kan överleva här en vecka även om jag bara är med värdfamiljen :P

Imorgon blir det brunch hos Grampy.

Grattis på Mors dag där hemma! Mamma är den bästa mamman jag kan tänka mig <3 Becka, du är/kommer bli en lika bra mamma <3

XOXO

(Är på eastern time nu, så 6h skillnad)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Hittade precis den här och fick mig ett gott skratt. Ladda ner den här: http://www.MegaShare.com/3303496 ;D

2011-05-30 @ 12:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0