Be Heard, Be Strong, Be Proud

Så var ännu en helg över, mulen helg har det varit så någon bränna har man inte jobbat på. Har hängt med skåningen så nu kommer jag väl komma hem och prata skånska ;P (Inte riktig skånska säger Matilda men värmländsk skånska då ;) Nejdå.. Iaf, idag har jag skypat och sen drog jag och Matilda till Wooden spoon, den skandinaviska butiken, och där hade danskarna fest och firade deras drottnings födelsedag så vi minglade lite innan vi åkte hem för att äta fiskbullar och potatis medan vi tittade på Lemonade Mouth. Efter det så mötte vi Kira på starbucks.

Mina måndagar är ju kortdag men efter jobbet imorgon har jag massor som ska göras:
- Tvätta
- Skypa
- Postoffice
- Fixa linser
- Boka Chicago
- Gymma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0