Alone again

Konstigt känns det och vara ensam.. Nina var här i två veckor sen kom Anna i två veckor (med en vecka mellan), nu vet jag inte vad jag ska göra med mig..
Skjutsade då Anna till flyget imorse, just nu flyger hon väl över atlanten. Det var trevligt att ha henne här och jag hoppas att hon känner sig nöjd med semestern :)

Nu ska en nyduschad (efter att ha varit på pilates) jag lägga mig i en nytvättad säng!





(Såg jag förresten rätt när jag läste att Ashton Kutcher ska ersätta Charlie Sheen i Two and a half men!? Crazy..)

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu är jag hemma igen :) tack för allt!

2011-05-18 @ 18:17:47
Postat av: Anna

Nu är jag hemma igen :) tack för allt!

2011-05-18 @ 18:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0