Ups and downs

Vilken rollercoaster livet är nuförtiden. Igår var det en mindre bra dag (läs: DÅLIG) och idag har det varit hur bra som helst :)
Dagen bara susade förbi och ändå gjorde vi inget speciellt. Vi var i huset hela dagen för att det skulle komma några powerwashers hit och tvätta huset men dom dök ju aldrig upp. Det gjorde inget för som sagt var det en pretty good day anyway :)
Undrar dock hur morgondagen kommer att bli.. Jag får nog försöka hitta på något speciellt. We'll see, we'll see.

Efter jobbet blev det en lite workout i poolen medan jag väntade på att middagen skulle bli färdig. Efter middagen sen följde jag med min värdmamma på target. Ni blir det kvällen tidigt, bra avslutning på en bra dag!

Have a good one, folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0