Förresten..

Efter skypning med Sanna insåg jag ju att jag aldrig berättade om det där mötet jag var med på förra tisdagen.
Ok, så här var det:
En grupp med mammor som har tvillingar, trillingar osv. brukar ha möten där de träffas och har roligt and stuff och det mötet jag var på handlade om childcare options. Så förutom min au pair director var det 2 andra kvinnor där och pratade om deras typ "dagis". Så jag och min lcc (local childcoordinator) var också med så mammorna kunde få ställa frågor. Jag var den enda au pairen där så jag berättade om min vardag och vad vi au pairer gör i hushållet och på fritiden. Kände mig väldigt speciell då jag blev den valda au pairen som dom ville ha med :)

Anyways, så var det med det.

Kommentarer
Postat av: sara

you are the best :D

2011-08-18 @ 11:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0