Den bästa au pairen, Evelinn, jobbar också som taxi

Just nu sitter jag och väntar på att jag ska fara ner till flygplatsen och plocka upp mitt kära Norrland som har semestrat lite i LA :) Med sig har hon en kompis som landar en timmer senare så det blir natta runt 1 i natt.. Så blir det när man är en sån bra vän som jag :)
Jag och Johanna ska ha dejt på flygplatsen medan vi väntar på att Johanna #2 ska landa, det ska bli trevligt!

Annars har man i stort sett haft ledigt idag så jag fick lite ärenden gjorda och efter 2 timmars jobb blev det kycklinggryta a la Skåne som familjen tyckte var oerhört god och sen pilates efter det.

Btw, nästa tisdag ska jag på ett moms with multiples (mammor med tvillingar, trillingar osv.) meeting med min LCC (min kontaktperson här borta) och hennes chef(?). Vi ska prata om hur det är att ha aupair och stuff like that. Förstod inte om mer aupairer skulle med men de ville iaf ha med sig den/dom bästa auparen(erna). Vad säger ni om det? Oh yeah, I'm doing good over here :) hihi

Kommentarer
Postat av: Sanna

nämen! va roligt det där med mötet :) bästa du!

2011-08-03 @ 09:07:38
Postat av: sara

det tvivlar jag inte ett dugg på söta du :)

du är råååbra

2011-08-04 @ 14:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0