Ny bästis!

God morgon!

Ligger i sängen och tänkte dela med mig av dagen.
Jag, pappan och lilltjejen åkte iväg för att fixa social security number tidigare idag och förstås var det nåt som nu kommer att göra att jag inte får mitt nummer förrän om typ 3 veckor. Alla namn och sånt ska stämma på papprena och det är en massa papper jag har fyllt i för att få komma in i USA och då är det så att på nåt ställe så har de bestämt att alla mina tre namn tydligen är mitt förnamn så då kan inte killen på social security number skriva in mitt "namn" för det får inte plats i rutan så papprena måste skickas in manuellt. Tack för de liksom :P Aja, de va inget större problem. Jag kommer ju att få mitt nummer, bara det att jag inte kan öppna ett bankkonto eller ta körkortet än.
Pappan tog med mig på lunch på snufflers och jag fick smaka på cheesefries för första gången, gott men magen tyckte inte de va så kul :P

Sen efter middagen tog jag och killen en promenad här i området och han är ju för härlig!
Han är så himla gullig, ger mig saker och lär mig saker hela tiden :)
Vi gick och samlade lite löv och tittade på grannhusen, så fina! Vissa är coolt dekorerade inför halloween :D
Kommer att bli ännu mer närmare halloween!

Killen: "Do you like this house?"
Jag: "Oh yeah, it's great!"
Killen: "Maybe if it go out for sale your parents can get it for you".

Killen:"This house is pretty big, you can have all your family there."

Där mina vänner har ni min nya bästis :)

Imorgon börjar jag inte förrän halv 1, så har värsta sovmorgonen. Får se vad jag hittar på.

Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Om huset nu var så stort kanske jag också får plats :D

Och du kan svara till min blogg på mina inlägg om du vill :)

2010-10-07 @ 07:05:18
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: Sofie

åhj, sitter på jobbet och läser. blir helt tårögd och jag kan inte stoppa det. jobbigt! ^^ inte så kul när kunderna kommer in och jag sitter här och storgråter! :D vet inte varför det händer men.. det är precis som när jag och mamma var och kollade på dig när du sjöng vet du! jag antar att det är för att jag är så stolt över dig!<3 men nu har jag konstaterat att det blir inget mer evelinnläsande på jobbet. ;) det är så skönt att höra att dom är så snälla mot dig. :) KOS

2010-10-07 @ 12:27:22
Postat av: Isabell

Han är väl bara för sööt! :D

2010-10-07 @ 17:07:53
Postat av: Nattis

Hej gullet :) Tur att man har vänner som är inne på facebook och berättar för mig vart alla befinner sig. Jag hade ingen aning om att du var iväg, men nu får jag läsa om allt, UNDERBRART! Gud vad du är modig, jag är verkligen avundsjuk. Reagerar din mage precis som min kanske av allt gott som "landet på andra sidan" har att erbjuda ;) Jag kommer att finnas här och läsa, jag tycker verkligen att du har gjort helt rätt och åkt iväg! Sköt om dig och njut av varje dag. Stora kramar!

2010-10-07 @ 23:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0