Tornado varning

Satt uppe och mös med mig själv och tittade på Vampire diaries när de plötsligt börjar tjuta ute, trodde först de var sirener men de slutade inte. B har pratat om tornadovarningarna men jag trodde de skulle sägas något också så jag låg kvar uppe. Det var ingen som hämtade mig heller (vi har ett ställe i huset som man går till om det behövs) så jag tänkte inte mer på det.
Sen så ringer Andrea på skype och vi pratar lite men så ropar B och vill att jag ska komma ner. Säger till Andrea att vänta medan jag springer ner, B säger att de vill att jag sitter nere med dom för tjutet var en tornadovarning och de håller koll på vädret på tv. Jag tycker det är skitspännande, springer tillbaka upp säger till Andrea att jag måste gå och går ner för att "umgås" framför tvn.
Blev tyvärr inget mer action än det. Det regnar, blåser och åskar lite. Det slog ner inte så långt härifrån men det ser inte ut att bli värre..



Ska nog iväg och träffa en tjej och ta en kaffe snart, det eller följa med till the outback (restaurangen med den söta killen;P)

Förresten, Nina och Sanna, TACK! Vad glad jag blev :) Nu står ni så fint i mitt rum och ler mot mig <3

Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Tornado, coolt ;)



Ååh, jag blev så orolig när du inte fått den.

Trodde inte det skulle ta så lång tid.

Det va så lite så, vi saknar dig!! Kram

2010-10-24 @ 12:13:23
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad bra att du gillade det! :) Säger som Nina, vi var oroliga att det inte skulle komma fram.. KRAM

2010-10-25 @ 11:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0