Söndag.

Nu ska jag strax gå ner och äta frukost.
Idag blir det att köpa mobil till mig och sen tror jag det var en massa annat som måste fixas (fast jag vet inte om de hade med mig att göra? :P)

Anyway, kommentar kommentarer:
Isabell, en av dom bilderna jag tog på er alla. När det bara är du som gör fult fejs :P

Becksen: Visst är det, nu känns det som jag är närmare hemma på ett vis :) haha han såg typ bara mamma och Isabell för vi höll på med internetet så rutan täkte typ hela bilden :P Tänkte att jag sak visa alla bilderna för dom någon gång :)

Tack Marita! :)

Jag har det nog så awesome som det kan vara Anna, visst är det jobbigt att va hemifrån och pinsamt när man inte känner att man känner familjen riktigt än men de är ju sånt som blir bättre :)


Jag älskar er! Nu blir det frukost:)

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Isabell

Jo, det var nån av dom bilderna jag tänkte :P

Typiskt att jag alltid ska grimasera och så får han syn på det! haha!

2010-10-03 @ 22:11:59
Postat av: NIna

Du gör ju aldrig annat än grimaserar Bell.



Evelinn. Svara på kommentarerna här istället för i dina inlägg?! :P

2010-10-04 @ 07:36:34
URL: http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0