Söndag igen.

Då har man en ledig dag framför sig.
Jag och V (värdmamman) ska iväg på lite shopping om nån timme :)

Igår var jag och träffade några svenska tjejer som sagt, trevligt med lite svenskt sällskap som omväxling. Hoppas vi kommer att ses flera gånger :)

Fick ju se Ian Somerhalder och Candice Accola också (Damon och Caroline från The Vampire diaries), de va först inne i en liten affär där folk som hade köpt vristband kunde gå in och träffa dom så vi pratade med en polis där och han sa att de troligen kommer ner till scenen där ett band skulle spela lite senare. Fick ju bara se en glimt genom fönstret så vi hängde kvar i närheten och när bandet hade spelat klart kom de upp på scenen och svarade på lite frågor. Det var massa med skrikande tjejer så vi såg inte så bra men knäppte en bild och sen drog vi vidare.



Vi gick och åt på Cheesecake factory och sen bestämde vi oss för att gå på bio, Easy A blev det. Hade faktiskt inte hört talas om den men den va riktigt bra :)

Skypade en snabbis med mamma och sen med mormor och morbror, nästa skype blir på min födelsedag!

Tänker på er!



Drack en chailatte på starbucks också :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow, första gången du ser skådisar från Holly!AVUNDSJUK! och på din födelsedag ska du skypa med mig när jag befinner mig några 100 000 mil bort och typ 14-15 timmar? EXCITED! :D puss

2010-10-10 @ 21:11:02
Postat av: kajsa

det var från mig förresten x)

2010-10-10 @ 21:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0