Söndag 2:47 pm ;)

Vill först, innan jag glömmer bort, tacka mormor, Åsa med familj, Inga-Lill & Per-Olof, Nina och Sanna och min familj för att ni skickat något till mig. Spelar ingen roll vad det är, stort eller litet, när det är post till mig gör det hela min dag! Jag vill bara att ni ska veta att det är mycket uppskattat :)



Jag och V har varit iväg och köpt en bröllopsoutfit till mig då hennes pappa ska gifta sig i november. Det är inget superfancy som värsta klänningen men vi blev nöjda över vad det blev :)
Jag får ta en bild innan bröllpet så ska ni få se, köpte högklackade skor också ;) hehe

Igår kväll när jag kom hem efter att ha träffat en tjej ifrån Polen, vi var och såg "Life as we know it", så stod det en liten påse på trappräcket till mig. I där var det en kaka (två kakor med frosting emellan), smakade precis på den och holy smoly vad god den var! Yummy!!!
Den var mycket mer uppskattad än presenten jag hade fått av hunden på mitt sovrums golv, just sayin'..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0