Slut på helgen.

Idag har jag varit på outback steakhouse och ätit riktigt god kyckling :d Nästa gång måste jag ta en steak sa servitören för jag kan inte äta kyckling på ett steakhouse :P Killen som va "hosten" och ledde oss till bordet var supersöt ;)
B (värdpappan) fick fram (jag vet inte hur:P) att han hette Jake och va 17 år haha. Lite ung kanske.. De går ofta dit så jag får förhoppningsvis se honom flera gånger ;D
Det finns faktiskt snyggingar i USA också, har hört att de är svåra att finna men jag har att sett några :)

Imorgon ska jag ta med W (killen) på födelsedagskalas, förhoppningsvis kommer vi fram iaf :)

Godnatt, nu ska jag se på Glee!


<3

Kommentarer
Postat av: Nina

Go for it/him! ;D ålder spelar ingen roll you know!

2010-10-11 @ 17:37:26
URL: http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0