Ska bli bättre!

Jag vet Nina, jag är dålig på detta med att lägga upp bilder.
Det är helt okej att ta kort på området så länge det inte visar vart det är, så jag ska försöka ta mig upp ur denna soffa och ta lite kort :P

Är det några mer än de jag bestämt med som vill skypa på söndag, håller på att göra upp ett schema ;) Har hela dagen på mig, är ledig och har bestämt mig för att det ska bli en skypedag :)

Här kommer det bilder på mitt rum och en på mig i alla fall, sen ska jag försöka lägga upp minst en bild per dag :)





Myser i soffan i min Chicago tröja och kaffe med white chocolate mocca smak i Bs Dallas mugg :)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Sofie

så mysigt det ser ut! :) jag måste bara höra om du har någon annan mejl än den gamla? skickar ju aldrig mejl till dig så jag har ingen aning, men har skickat till den gamla och inte fått svar.. så jag tänkte att du kanske har en ny? :) och vi SKA skypa på söndag!! :) KOS<3

2010-10-14 @ 19:12:51
Postat av: Nattis

Jag vill gärna skypa med dig om du har tid evelinn:)Jag tycker att det är så spännande att gå in och läsa om allt. Kul att få se dig på bild :) Sköt om dig, kram!

2010-10-14 @ 20:01:46
Postat av: nina

Tack det låter bra! :D Shit, vilken stor säng, och mysigt rum! Hihi, söt du är! Ja vi har ju redan gjort upp om söndag så vi ses då :) Kraam

2010-10-14 @ 20:23:27
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: Isabell

Åh, vilken mysig tröja du fick av Herik då! :) Vill med ha! Vad tyckte Henrik om allt då? :P

2010-10-14 @ 21:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0