Sjuka

De börjar bli sjuka här i huset. V kom hem igår från jobbet med ont i halsen, pratade om nåt virus och hon hade hämtat ut nån medicin. Hon har förstås hållit sig borta men sen sa B att han började känna nåt i halsen. De var iväg på baseball match så såg inte han så mycket och jag vet inte hur han känner sig idag. V tror också att kanske L (lilltjejen) börjar bli sjuk. W vet jag inte hur han mår, han är iaf på skolan idag.
Det värsta är ju att så fort nån har ont i halsen så smittas jag. Min hals är väldigt mottaglig för virus :(
Aja, vi får se. Här har de mediciner till allt så det kanske går smidigt.

Anyway, min uncle (som de säger här) ska komma på ett snabbbesök senare. Ska kolla läget här åt familjen min skulle jag tro ;) Ska iaf bli trevligt att träffa en människa man känner! :)

Förresten mamma, kaffet här smakar precis som hemma! Det de brygger här alltså :)

PUSSAR på era kinder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0