Six flags

Snart är det dags för mitt första au pair möte, vi ska åka till six flags :) Det är en nöjespark, så det ska bli roligt.
De är väl typ meningen att vi ska vara utklädda men när min LCC var här sa hon att man inte behöver ha hela "kostymen" på sig eftersom det inte funkar när man åker karuseller.. men hur mycket ska man va utklädd då? Ja har ingen aning om hur de andra kommer att se ut :P haha aja, i-lands problem..

Blir nog ingen bild idag heller, bryter redan mitt löfte men förhoppningsvis blir det en massa imorgon! :)

Angående mitt skypeschema så är det inte helt bestämt att de bara är en halvtimma, har märkt att de finns en massa att prata om men logga in på er tid så skriver jag till er om hur jag ligger till :P haha

Ska nog ta och relaxa lite nu innan mötet.

KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej snygging,

hittade precis din blogg på facebook,

Du verkar ha det riktigt bra och jag kan erkänna att jag är lite avundsjuk på värmen du har, haha

Ska lätt följa din blogg och se vad du har för dig där på andra sidan havet

Ta hand om dig!

kram

L

2010-10-17 @ 10:18:04
URL: http://lindaflorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0