Onsdag kväll

Ligger just nu i badet med tända ljus och bra musik :)
Var precis ute och gick med W, han fick rida på min rygg sista biten :P

Ws bästa idag

Vi sitter och gör hans läxa då han plötsligt sitter under bordet och utbrister:
I'm gonna call your dad! No wait, who was it that came down here? Your uncle?
Jag: Yeeah?
W: I'm gonna call your uncle and tell him you're in big trouble!

När vi var ute och gick och han sa att vi skulle leta löv sa jag att det är lite mörkt för det, hans svar:
I see better in the dark, my eyes sort of glow.

Anyway, jag kom iväg förut. Köpte pyjamasbyxor, mysbyxor och en t-shirt där det står "Witch in training" :P

KRAM

Kommentarer
Postat av: Nina

Varför är du "in big trouble"? :P

2010-10-28 @ 10:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0