Nu ni!

Då har man varit ute och kört bil! yihaa :D
Fick åka själv så jag kunde få känna på det lite (utan att vara nervös övar att nån är med mig), tog vägen till killens skola, eftersom jag ska hämta honom imorgon(!!! jättelätt väg men ändå;P).
Trodde att jag höll på att missa svängen när jag var på väg tillbaka så jag svängde men såg att jag inte alls skulle ha svängt :P hahah Så fick vända (inte så svårt) och mitt i allt ser jag att det lyser "LOW FUEL", ja bara shit :O Fann huset iaf och berättade att det behövde tankas, pappan sa att han ändå skulle till apoteket så då kunde jag få följa med så skulle han visa mig hur man tankar :)
Kan man säga nåt annat än att pappan är så jädra skön!!? (nej, de kan man inte) Gillar honom otroligt mycket, han pratar en massa, är superrolig och superlätt att prata med :)
När vi var inne på apoteket (vilket också är en affär med en massa annat, inte riktigt ett apotek alltså men ni fattar) pratade vi lite om huvudvärkstabletter och mitt i en mening utbrister han "You got some beautiful eyes! I've never noticed that before." Jag bara aaaw, så söt :) haha
Han sa hela tiden att jag körde jättebra (jag fick alltså köra hela tiden) och att jag inte behöver oroa mig för nåt för detta kommer att gå jättebra.

Anyway, var tvungen att dela med mig av kvällen :)
Nu börjar det hända lite grejer va??

PUSS och godnatt på mina kära där hemma i skogarna!

Kommentarer
Postat av: Nina

Han verkar ju störtskön! :)

Och jag kan inte riktigt fatta att du är där. Jag sitter här med tårar i ögonen när jag läser och är så jäkla stolt över dig, och avundsjuk ;)

PUSS!

2010-10-06 @ 11:26:53
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kuuul! :)

2010-10-06 @ 13:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0