Nu börjar de..

Nu sitter jag själv i huset medan lilltjejen napar.
Tjejen som har hjälpt till under sommaren kommer att vara med i början men hon går i skolan också så just nu är jag själv :)
Var och fixade mobil igår, sen ska det fixas ett social security number eller nåt sånt någon dag också..
Nu är de visst någon ändring så jag måste typ gå körkurs innan jag börjar köra (eller är det för körkortet?) iaf, ska försöka fixa körkortet så snabbt som möjlig så allt kan va iordning.

Kommentar kommenater:
Ja vet Isabell, men men, han måste ju få se dig så du är ;)
Nina: Ja tycker det är roligare att svara här, för då får alla se :) hehe

Eller är det jobbigt för er andra?

Anyway..

Bye!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad roligt att du har kommit iväg nu :) hur många barn har du hand om, och hur gamla är de? :)

2010-10-04 @ 20:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0