Min lilla älskling..

Lite tankar:
Jag har ingen direkt hemlängtan och jag mår inte dåligt över att vara här men det som är tuffast är att veta att min Älskade systerdotter som jag älskar mer än allt annat är hemma och växer och utvecklas utan att jag får vara med om det. Visst saknar jag alla i min familj men de kommer inte att förändras något drastisk (tror jag väl) och jag är i ständig kontakt med dom, det är tiden med Ella som jag aldrig kommer att kunna få uppleva som gör att jag har ont i hjärtat.
Herregud, det händer så mycket med en bebis från 7 månader till 1 år och 7 månader!
Fast jag ser verkligen fram emot den dagen då jag landar i Sverige och lilla Ella kan komma springades emot mig (hoppas jag :P).

Anyway, fick just reda på att pappan ska komma snart så ska vi åka iväg och fixa ett social security number.


Bye for now! <3

Kommentarer
Postat av: Isabell

Orkar inte kommentera på alla inlägg så skriver på sista :P

Va roligt allt låter Evelinn! Jag vill också!

Pappan låter ju hur bra som helst :)

Du kommer träffa Ella när vi hälsar på :)

2010-10-06 @ 18:53:19
Postat av: Becka

Va gullig du är hjärtat!! Mina ögon blir alldeles tårfyllda <3

Det är klart hon kommer att möta dig vid flygplatsen när du kommer hem!! :D

Men hoppas ju förstås att vi kan komma och hälsa på och då får ni träffas igen :)

2010-10-07 @ 10:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0