Måste shoppa

Sitter här och börjar inte förrän om 2 och en halv timma, borde egentligen åka till mallet (vissa ord får ni tänka på engelska) för de är lite kläder jag behöver men ni känner ju mig, orka åka dit :P Vid sånna här tillfällen vore de bra att ha mina shoppingsugna systrar hos mig :)
Förresten familj och vänner som läser som har tänkt att komma hit, vi måste bestämma datum! Det är släkt här till mitten av januari och sen kommer det en bebis i mars så antingen emellan där eller april och framåt. Vore bra att veta :)
Skicka mejl så får jag pussla med er :)

Jag tänkte va pirat på halloween, va tror ni om det? Captain Evelinn Sparrow :) haha B undrade om jag ville va en "sexy pirate" eller en "scary pirate" x) haha De värsta är ju att vad jag än sätter på mig blir ju sexigt ;) haha! SKÄMT

nä ni, får nog dra och shoppa ändå..

PUSS! I heart you<3

Kommentarer
Postat av: Anna

När passar det bäst för dig att jag kommer? :) hoppas allt är bra!

2010-10-12 @ 20:24:50
Postat av: Becka

Ja, hade vi varit där hade du fått shoppa minsann! :)

Skulle du inte va en ko?;) Nej, pirat blir nog gôrbra!

2010-10-12 @ 20:43:05
Postat av: Kajsa

nu får du allt ta tummen ur rava och utforska Texas!!!

2010-10-12 @ 22:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0