Jobbdag nummer två.

Sitter i köket medan tjejen leker och Eli pluggar (tjejen som hjälper till).
Vi ska snart flytta över lilltjejens kläder till den nya garderoben.
Så jag får nog lägga upp bilder ikväll för hinner inte just nu.
Tog svängen genom starbucks drive-thru efter vi släppt av killen på skolan förut och det va GOTT med chai latte!!! :) hehe
Det kommer absolut att bli min morgonrutin ;)
Ikväll ska värdpappan rita en lättkarta åt mig över området så jag vet vilka vägar man ska ta osv.

Skriver senare igen!!!

(Jag har inte pratat med familjen om vad jag får lägga ut för bilder men ska se om jag kan prata med dom sen)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Becka

Åhh Starbucks!!! :)

Jag får väl göra "Bergbacks" jag då istället med min mjölkskummare ;)

Ska bli såå kul att få se lite bilder!



KRAM från Tälletösera

2010-10-05 @ 18:13:06
Postat av: cissi Lööf

Hej Evelinn!

Är inne o kikar varje dag,kul att läsa vad du gör=)

Hoppas allt är bra ,ser framemot bilderna...

Ha d gott=)

Kramar Cissi

2010-10-05 @ 20:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0