IKEA

Tog med mig L till the postoffice för att hämta ut mitt paket tidigare idag! :) Yey :D

Tack så mycket! Längtar tills jag ska öppna ostbågarna :)

Sen tog jag med henne till IKEA!

Där provsatte jag Karlstad soffan och köpte ljus :)
Kändes jättekonstigt att gå omkring därinne :P

Kollade förstås in maten de säljer

Chokladkalender!

Pepparkakor och glögg.
Julmust fanns det också :)

Jag köpte fiskbullar (!), buljong fanns de bara dock och kexchoklad :)

Har suttit och kollat på Bones nu medan L sover

Lägg märke till ljusen på fönsterbrädorna ;)

Nu ska jag iväg och hämta W från skolan.

<3

Kommentarer
Postat av: Kajsa

kan inte fatta att de redan julpyntat pa Ikea. Sjukt!

2010-10-20 @ 03:14:28
Postat av: Isabell

Åh, paketet kom! :)

Du måste ju köpa en chokladkalender och must!

2010-10-20 @ 08:50:02
Postat av: Fastra Inga-Lill

Häftigt att följa Din vistelse. Ser ut att ha det superbra. Ha det gôtt.

2010-10-20 @ 11:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0