Friday

Var ute på promenad med L igår, tänkte att jag skulle se hur lång tid det tar att gå till närmsta "centrum". 25 minuter tog det! Varmt som en varm svensk sommardag också, herregud :P Får nog låna Bs cykel nästa gång, 25 min gång är lite för långt. Då hade jag ju med mig en barnvagn också (inte en sån sovvagn utan en sittvagn typ, vad kallas det?) så utan den går det nog lite fortare. Tog lite bilder iaf :)




Halloween närmar sig

Längst ner, där ni kan se typ ett valv, är "huvudingången" till området där jag bor.

Till nåt helt annat:
Nåt som är fruktansvärt bra här i USA är ju gratis påfyllningen av dricka när man är ute och äter!
De kommer och fyller på innan man ens druckit halva glaset, skitbra! Det är ju jätteuppskattat :)

På affären igår såg jag förresten att man kan köpa 2 2liters cola för 3 dollar! Hallå, 21kr typ!?
Me like :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0