Framme!

Så mina älskade älsklingar där hemma, Evelinn har nått sin slutstation :)
Interneten funkar (Tack Gud!), vädret är fint (till skillnad mot New York), allt jag har sett so far är jättevackert (till skillnad mot New York:P) och familjen är supergullig!
Nu ska jag snart börja packa upp sen blir det poolen lite senare :)
Killen hade sitt försenade födelsedags kalas förut så jag har fått prova på lazertag (eller hur de stavas, jag sög iaf :P) haha

Anyways, lite kommentar kommentarer:
Isabell jag ändrade ju på det lite så det skulle passa in i min situation (pappan tyckte förresten att du va söt när han såg min fina bakgrundsbild, den när du grimaserar, HAHA, de tyckte jag va hilarious).

Aaaw Kajsa, tok x)

Sara, interneten funkar perfekt här (hade nog med att göra att det trådlösa på skolan inte hade lösenord och de tyckte inte macen var säkert nog för att godta) så jag ska skriva så ofta jag kan!

Ska höra med familjen angående bilder och namn och sånt, kommer nog skriva första bokstäverna på namnen deras eller nåt och bilder på hus och familj mejlar jag nog till de som vill om jag får för familjen. Vill nog inte lägga upp de här iaf.

PUSSAR TILL ER DÄRHEMMA!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hehe, jo förstod det :P

Vad är det för bild du menar? kommer inte på.. :P

Men det var gulligt sagt iaf :)

2010-10-03 @ 09:04:23
Postat av: Becka

Härligt att internet fungerar! Ljuvligt att få läsa med prickar ;)

Typiskt att han skulle tycka att Isabell var söt då ;P

Skönt att höra det känns bra med familjen.

Ska bli roligt att följa dig här :)

Jag och "Smellie" älskar dig!!

Kram

2010-10-03 @ 09:43:16
Postat av: Marita

Lycka till.

Kram Marita

2010-10-03 @ 13:02:49
Postat av: Anna

Hoppas du har det awesome!

2010-10-03 @ 13:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0