Chicago!

Nu är flyget bokat till Chicago, den 28e december till den 2a januari :) Wiie! Nu har jag verkligen något att se fram emot.
Två månader, hur ska jag orka vänta :P

Texas Rangers till World series också, aldrig hänt tidigare (tror jag). Pretty cool :)
Försöker förstå baseball bara men det tar sig..

Fick hoppa in som assistant coach för Ws baseball practice igår, B va tvungen att fixa inför gästernas ankomst så jag följde med till träningen istället :) Som sagt, jag håller på att lära mig..

Ser ut att bli en lugn helg, jag kanske åker iväg och shoppar lite. Ska jag fråga om vi inte kan dekorera inför halloween i helgen, de är ju bara en vecka kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0