Ännu en dag, ännu en snygging..

Var på födelsedagskalas idag då, fann både dit och tillbaka! :D
Såklart var det en snygging som jobbade där :) Synd bara att han säkert trodde att jag var mamman eftersom alla andra trodde det! :P Okej om de tror att jag hade lilltjejen men en 7årig kille!? Jag kunde inte ens få barn för 7 år sen om ni förstår va ja menar :P haha

Två mammor som satt bredvid mig, jag har lilltjejen hos mig medan killen är och leker med de andra barnen på kalaset.
Mamma1: "Is your other child in 2nd grade?"
Jag: "Oh, they're not my children! I'm their au pair"
Mamma2: "Oh and I was just about to say she look just like you"

En annan mamma lite senare: "Your baby is so cute!"
Jag: "She's not mine, I just take care of her"
Hon hade iaf vettet att tycka att jag såg lite för ung ut för att ha killen :P
Hon själv var 31 och hade 5(!) barn.. Jättetrevlig var hon :)

Åt spagetti idag! Det var såå gott :d

PUSS på er Älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Haha, va roligt att så många tror att det är dina barn :P

Att få barn som 13 åring är kanske lite ungt :P

2010-10-12 @ 09:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0